diensten van Green Accountants

Salarisadministratie

Salarisverwerking uitbesteden of zelf doen

Wij kunnen het verwerken van de salarisadministratie volledig afstemmen op jouw behoeften. Je kunt ervoor kiezen alles door ons te laten verwerken, inclusief het opstellen van loonjournaalposten, betaalbestanden en de digitale loonaangifte, maar je kunt ook zelf gegevens en mutaties invoeren, waarna wij enkel een controle uitvoeren. 

Digitaal dossier

Wij werken met een online pakket, Loket.nl waarmee jij als klant 24 uur per dag toegang hebt tot je salarisadministratie met daarin alle bijbehorende documenten als salarisstroken, journaalposten, betaallijsten enz. Ook je werknemers krijgen online en via een app toegang tot hun salarisstrook en eventueel hun verlofkaart. Ook zijn er mogelijkheden om het digitale dossier uit te breiden met documenten zoals bijvoorbeeld arbeidsovereenkomst, personeelsreglement enz. Na de jaarafsluiting beschik je direct online over alle benodigde gegevens zoals de verzamelloonstaat en hebben je werknemers direct toegang tot hun jaaropgave.

Detachering salarisadministrateur en hulp bij calamiteiten

Wij kunnen de salarisfunctie binnen jouw bedrijf tijdelijk of permanent voor je invullen. Bijvoorbeeld als de betrokken medewerker in jouw organisatie gedurende een bepaalde periode afwezig is of als het gezien de omvang van jouw onderneming niet loont hiervoor een arbeidsplaats ter beschikking te stellen. 

Aanvullende dienstverlening

Uiteraard kun je altijd bij ons terecht met je personeel gerelateerde vragen en houden we je op de hoogte van (aanstaande) wetswijzigingen die voor jou van belang zijn. Daarnaast kunnen we je helpen bij de volgende werkzaamheden:

  • Aan- en afmelden pensioen;
  • Aanleveren gegevens verzekeringsmaatschappijen;
  • Bezwaarschriften loonheffingen;
  • Assisteren bij looncontroles door de Belastingdienst;
  • Subsidieaanvragen;
  • Werkkostenregeling;
  • Begroting salariskosten;
  • Advies bij diverse HR vraagstukken 

Wil jij weten hoe wij je kunnen helpen met je salarisadministratie of op het gebied van personeel gerelateerde vraagstukken? Neem gerust contact op met Miranda Busscher

 

Nieuws / Actueel
 

Dinsdag 17 april De voorbereiding op de AVG

Niemand komt meer onder de AVG uit. De nieuwe wet, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is vanaf 25 mei van toepassing. De inhoud op zich is niet helemaal nieuw, het is een aanvulling op de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en de meldplicht datalekken, en het bevat een aanscherping en meer gedetailleerde regelgeving. Vrijwel elke organisatie heeft er mee te maken. Bijvoorbeeld verwerking personeelsgegevens, registratie in een klantendatabase enz. 

Lees meer »
Dinsdag 27 maart Handboek Ondernemen 2018

Voor iedereen die in Nederland een onderneming wil starten of al een onderneming heeft en daarbij zelf de administratie doet, is het Handboek Ondernemen 2018 een handig naslagwerk.

Lees meer »

Onze radiocommercial op BNR