diensten van Green Accountants

Salarisadministratie

Salarisverwerking uitbesteden of zelf doen

Wij kunnen het verwerken van de salarisadministratie volledig afstemmen op jouw behoeften. Je kunt ervoor kiezen alles door ons te laten verwerken, inclusief het opstellen van loonjournaalposten, betaalbestanden en de digitale loonaangifte, maar je kunt ook zelf gegevens en mutaties invoeren, waarna wij enkel een controle uitvoeren. 

Digitaal dossier

Wij werken met een online pakket, Loket.nl waarmee jij als klant 24 uur per dag toegang hebt tot je salarisadministratie met daarin alle bijbehorende documenten als salarisstroken, journaalposten, betaallijsten enz. Ook je werknemers krijgen online en via een app toegang tot hun salarisstrook en eventueel hun verlofkaart. Ook zijn er mogelijkheden om het digitale dossier uit te breiden met documenten zoals bijvoorbeeld arbeidsovereenkomst, personeelsreglement enz. Na de jaarafsluiting beschik je direct online over alle benodigde gegevens zoals de verzamelloonstaat en hebben je werknemers direct toegang tot hun jaaropgave.

Detachering salarisadministrateur en hulp bij calamiteiten

Wij kunnen de salarisfunctie binnen jouw bedrijf tijdelijk of permanent voor je invullen. Bijvoorbeeld als de betrokken medewerker in jouw organisatie gedurende een bepaalde periode afwezig is of als het gezien de omvang van jouw onderneming niet loont hiervoor een arbeidsplaats ter beschikking te stellen. 

Aanvullende dienstverlening

Uiteraard kun je altijd bij ons terecht met je personeel gerelateerde vragen en houden we je op de hoogte van (aanstaande) wetswijzigingen die voor jou van belang zijn. Daarnaast kunnen we je helpen bij de volgende werkzaamheden:

  • Aan- en afmelden pensioen;
  • Aanleveren gegevens verzekeringsmaatschappijen;
  • Bezwaarschriften loonheffingen;
  • Assisteren bij looncontroles door de Belastingdienst;
  • Subsidieaanvragen;
  • Werkkostenregeling;
  • Begroting salariskosten;
  • Advies bij diverse HR vraagstukken 

Wil jij weten hoe wij je kunnen helpen met je salarisadministratie of op het gebied van personeel gerelateerde vraagstukken? Neem gerust contact op met Miranda Busscher

 

Nieuws / Actueel
 

Donderdag 22 februari WBSO ontvangen in 2017? Geef dan voor 31 maart je realisatie door

Als je in 2017 WBSO hebt ontvangen, dien je voor 31 maart 2018 de gerealiseerde S&O-uren en eventuele kosten en uitgaven voor uw S&O-project door te geven aan de RVO.

Lees meer »
Donderdag 8 februari Recht op loonkostenvoordeel? LET OP: per 1 januari 2018 belangrijke wijziging

Vanaf 1 januari 2018 heeft er een belangrijke wijziging plaatsgevonden in de loonkostensubsidies voor werknemers. De belangrijkste wijziging is dat de werkgever na indiensttreding van de werknemer, nog maar 3 maanden de tijd heeft om loonkostenvoordeel aan te vragen. Wordt deze niet op tijd aangevraagd,  ontvangt de werkgever in zijn geheel geen loonkostenvoordeel.

Lees meer »

Onze radiocommercial op BNR