diensten van Green Accountants

HR Advies

Wij kunnen je adviseren bij al je vragen aangaande je werknemers en hun arbeidsvoorwaarden. Je kunt hierbij denken aan:

  • het opstellen en up to date houden van arbeidsovereenkomsten;
  • het opstellen en up to date houden van personeelshandboeken;
  • functieomschrijvingen, waardering en beloning;
  • personeelsdossiers;
  • CAO vraagstukken;
  • het opstellen van beëindigingsovereenkomsten;
  • het aanpassen van arbeidsvoorwaarden na fusie of overname.

Kunnen wij je helpen op het gebied van HR of wil je advies aangaande je arbeidsvoorwaarden? Neem dan contact op met Miranda Busscher. Zij helpt je graag verder!

Nieuws / Actueel
 

Donderdag 22 februari WBSO ontvangen in 2017? Geef dan voor 31 maart je realisatie door

Als je in 2017 WBSO hebt ontvangen, dien je voor 31 maart 2018 de gerealiseerde S&O-uren en eventuele kosten en uitgaven voor uw S&O-project door te geven aan de RVO.

Lees meer »
Donderdag 8 februari Recht op loonkostenvoordeel? LET OP: per 1 januari 2018 belangrijke wijziging

Vanaf 1 januari 2018 heeft er een belangrijke wijziging plaatsgevonden in de loonkostensubsidies voor werknemers. De belangrijkste wijziging is dat de werkgever na indiensttreding van de werknemer, nog maar 3 maanden de tijd heeft om loonkostenvoordeel aan te vragen. Wordt deze niet op tijd aangevraagd,  ontvangt de werkgever in zijn geheel geen loonkostenvoordeel.

Lees meer »

Onze radiocommercial op BNR